دسته بندی محصولات

محصولات پرفروش

سحرخیز باش تا رستگار شوی|راهنمای علمی برای ایجاد برنامه صبحگاهی عالی

خواب آلود

سلام، خواب آلود! برخیز و بدرخش! همه مون می دونیم که همه نمی توانند با لبخندی بر لب از خواب بیدار شوند، اما این بدان معنا نیست که باید در طول روز احساس گیجی و بی ثمری داشته باشید. با یک برنامه  صبحگاهی مناسب، می توانید روز خود را به سرعت شروع کنید و احساس کنید که یک سوپراستار هستید!

پس همه ما به اهمیت تنظیم یک برنامه صبحگاهی موثر واقفیم:

  • روز خود را با تمرینات کششی آغاز کنید

    حرکات کششی در اول صبح میتواند تاثیرات بزرگی بر روی حال و هوای کلی و سطح انرژی روزانه تان داشته باشد. فعالیت هایی مانند ورزش یا مدیتیشن می تواند به شما کمک کند با نگرش و تمرکز مثبت به پایان روز نزدیک شوید.

  • بهره وری را افزایش دهید:

    با انجام کارهای مهم در اوایل روز، احساس موفقیت و انگیزه بیشتری برای مقابله با هر چیزی که پیش می آید خواهید داشت.

  • استرس را کاهش دهید

    گنجاندن تکنیک های آرامش بخش مانند مدیتیشن، تنفس عمیق یا یوگا در برنامه صبحگاهی می تواند به آرامش اعصاب و کاهش اضطراب کمک کند.

  • سلامت جسمانی را بهبود دهید

    یک ورزش صبحگاهی یا پیاده روی می تواند به افزایش سطح انرژی و عملکرد شناختی شما در طول روز کمک کند.

  • سلامت روان را بهبود دهید

    وقت گذاشتن برای خود اندیشی یا یادداشت روزانه می تواند به شما کمک کند بر افکار و احساسات خود تمرکز کنید.

بنابراین، روی دکمه چرت زدن  نزنید! در عوض، روز خود را درست با یک برنامه صبحگاهی شروع کنید که به شما انرژی می دهد و شما را برای موفقیت آماده می کند.

فلسفه برنامه صبحگاهی

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برخی افراد صبح ها شاد و شنگول هستن در حالی که برخی دیگر برای بلند شدن از رختخواب دست و پا می زنند؟ خب برای این مسئله یه جواب علمی وجود داره!

تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که برای روز خود برنامه‌ریزی می‌کنند و به برنامه صبحگاهی پایبند هستند، بازدهی وکارامدی بیشتری دارند. به علاوه ، این موضوع می تواند به کاهش اضطراب و بهبود سلامت روان نیز کمک کند. نتایج یک مطالعه منتشر شده در مجله تحقیقات روانپزشکی نشان داد که شرکت‌کنندگانی که یک برنامه صبحگاهی شامل ورزش، مدیتیشن و یک صبحانه سالم داشتند، تنها پس از 8 هفته کاهش قابل توجهی در علائم افسردگی و اضطراب مشاهده کردند.

بنابراین، اگر می‌خواهید روز خود را بخوبی شروع کنید و در طول روز بهترین احساس را داشته باشید، سعی کنید برخی از تمرین‌های تمرکز حواس را در برنامه صبحگاهی خود بگنجانید. چه یک جلسه مدیتیشن سریع باشد یا یک صبحانه سالم، مراقبت از خود در اول صبح می تواند تأثیر زیادی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

یک برنامه صبحگاهی عالی تهیه کنید

در ادامه نکاتی داریم که به شما کمک می‌کند تا یک برنامه صبحگاهی عالی بسازید که به شما احساس یک سوپراستار را بدهد.

  1. برنامه ریزی داشته باشید

    اول از همه، یک برنامه ریزی کنید! به اهداف و علایق شخصی خود فکر کنید و روتینی ایجاد کنید که شامل فعالیت هایی مانند ورزش، مدیتیشن، یادداشت روزانه یا خواندن باشد. فراموش نکنید که آن را مطابق با اولویت های خود تنظیم کنید!

  2. صبح زود بیدار شوید

    می دانیم، می دانیم، بلند شدن از رختخواب همیشه آسان نیست. اما به ما اعتماد کنید، بیدار شدن در ساعت معین هر روز (حتی در تعطیلات آخر هفته) می تواند به تنظیم ساعت داخلی شما کمک کند و خوابیدن در شب را آسان تر کند.

  3. آب بنوشید

    پس از یک خواب طولانی شبانه، بدن شما نیاز به آبرسانی مجدد دارد. بنابراین، روز خود را با نوشیدن یک لیوان آب یا چای گیاهی شروع کنید. در کمترین زمان احساس هوشیاری و انرژی بیشتری خواهید داشت!

  4. بیخیال گوشی تلفن همراه تون بشید

    این بلا سر همه ما اومده  – یک چک سریع تلفن، به یک ساعت وب گردی بی‌اهمیت تبدیل می‌شود. بنابراین، سعی کنید در برابر وسوسه مقاومت کنید و به جای آن در لحظه زندگی کنید.

  5. به فعالیت بدنی بپردازید : آیا می خواهید آن گیجی صبحگاهی را از بین ببرید؟ یک تمرین با انرژی بالا را امتحان کنید! نه تنها سطح انرژی شما را افزایش می دهد، بلکه وقتی شروع به دیدن  نتایج آن کنید، احساس شگفت انگیزی خواهید داشت.

  6. با مدیتیشن تمرکز خود را بالا ببرید

    برای کسانی که با اضطراب یا تفکر بیش از حد دست و پنجه نرم می کنند، مدیتیشن می تواند بازی را تغییر دهد. چند دقیقه وقت بگذارید تا ذهن خود را پاک کنید و وضوح ذهنی خود را بهبود بخشید.

  7. صبحانه سالم بخورید

    قبلاً شنیده اید – صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است! بنابراین، با مصرف گزینه‌های سالم مانند اسموتی، تخم‌مرغ یا بلغور جو دوسر، به این موضوع مهم جامعه عمل بپوشانید.

اجزای ضروری یک برنامه صبحگاهی

هدف از یک برنامه صبحگاهی افزایش رشد فردی است. چند مرحله سریع وجود دارد که با انجام هر روزه آن می توان به نتایج بلند مدت دست یافت. کسانی که برنامه منظمی در صبح ندارند، سبک زندگی بهتری را از دست می دهند. هر برنامه صبح گاهی باید شامل این موارد باشد:

تغذیه و ورزش برای سلامت جسمانی

سوزاندن کالری و عرق کردن راهی عالی برای شروع روز شماست. پس از آن، یک صبحانه متعادل بخورید که به تثبیت سطح قند خون، بهبود تمرکز و کاهش هوس در طول روز کمک می کند.

تمرینات ذهنی برای بهبود ذهن

قبل از غواصی در یک روز شلوغ، بهتر است زمانی را برای خود اختصاص دهید و کمی مدیتیشن انجام دهید. این به شما کمک می کند که غرق نشوید و شما را از خستگی عاطفی نجات می دهد.

مراقبت از پوست و تشریفات زیبایی صبحگاهی

مراقبت از پوست و ظاهر خود در صبح می تواند به افزایش اعتماد به نفس کمک کند که منجر به ایجاد  دیدگاه و نگرش مثبت تر در طول روز می شود. روز خود را با مارک هاو برندهای که با پوست تان سازگار است، شروع کنید.
برنامه مراقبت از پوست صبحگاهی

32 دیدگاه در “سحرخیز باش تا رستگار شوی|راهنمای علمی برای ایجاد برنامه صبحگاهی عالی

  1. Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good.

  2. Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks!

  3. Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you.

  4. I don’t think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article.

  5. Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good.

  6. Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good.

  7. Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.

  8. Ndzfhp گفت:

    order lasuna without prescription – oral diarex purchase himcolin generic

  9. Xgyocw گفت:

    order neurontin 800mg pills – neurontin online buy cost sulfasalazine

  10. Ywnpno گفت:

    purchase besifloxacin online cheap – carbocysteine over the counter sildamax order

  11. Vbqtrh گفت:

    purchase probenecid pills – where can i buy tegretol tegretol 400mg price

  12. Ckhirq گفت:

    diclofenac oral – cambia online order aspirin 75 mg cost

  13. Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me?

  14. Rsmkew گفت:

    purchase colospa online cheap – pletal online buy pletal 100mg

  15. 먹튀 신고 گفت:

    Attractive section of content I just stumbled upon your blog and in accession capital to assert that I get actually enjoyed account your blog posts Anyway I will be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently fast

  16. Rpgxiv گفت:

    pyridostigmine 60mg over the counter – order imitrex for sale buy imuran pill

  17. Rlfdqr گفت:

    buy generic rumalaya online – buy rumalaya generic buy amitriptyline online cheap

  18. Cubcpg گفت:

    baclofen over the counter – feldene pills purchase feldene generic

  19. Umpwqe گفت:

    periactin 4mg cost – periactin where to buy where can i buy tizanidine

  20. Osevpn گفت:

    meloxicam 7.5mg over the counter – buy mobic 15mg for sale buy toradol 10mg sale

  21. Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good.

  22. Nklwqf گفت:

    order omnicef 300 mg sale – order cleocin gel

  23. أنابيب الفولاذ المقاوم للصدأ في العراق تتميز مصنع إيليت بايب كمزود رئيسي لأنابيب الفولاذ المقاوم للصدأ في العراق، معروفة بجودتها الاستثنائية وموثوقيتها. تم تصميم أنابيب الفولاذ المقاوم للصدأ لدينا لتحمل الضغوط العالية ودرجات الحرارة القصوى، مما يجعلها مناسبة لمجموعة واسعة من التطبيقات الصناعية والتجارية. يضمن استخدام المواد الممتازة وعمليات التصنيع المتقدمة أن توفر أنابيبنا قوة فائقة وطول عمر. كواحدة من الأسماء الأكثر موثوقية في الصناعة، تلتزم مصنع إيليت بايب بتقديم منتجات تفوق التوقعات. استكشف أنابيب الفولاذ المقاوم للصدأ لدينا بمزيد من التفصيل بزيارة موقعنا الإلكتروني على ElitePipe Iraq.

  24. binance گفت:

    Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good.

  25. Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me?

  26. Ipgosb گفت:

    trihexyphenidyl sale – buy cheap emulgel emulgel online buy

  27. Kalorifer Sobası odun, kömür, pelet gibi yakıtlarla çalışan ve ısıtma işlevi gören bir soba türüdür.

  28. Keep up the fantastic work! Kalorifer Sobası odun, kömür, pelet gibi yakıtlarla çalışan ve ısıtma işlevi gören bir soba türüdür. Kalorifer Sobası içindeki yakıtın yanmasıyla oluşan ısıyı doğrudan çevresine yayar ve aynı zamanda suyun ısınmasını sağlar.

  29. Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you.

  30. Iekhzh گفت:

    buy deltasone 5mg online cheap – buy deltasone sale buy generic elimite

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی محصولات

محصولات پرفروش

ما یک گروه تجاری هستیم که با تجربه حدود یک دهه فروش و توزیع لوازم زیبایی و سلامت ضمن شناخت نیازها و دغدغه های اصلی مشتریان، به منظور تسهیل دسترسی شما عزیزان به محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب اقدام به عرضه محصولات وارداتی اصل بصورت مستقیم و با حذف واسطه ها در فروشگاه اینترنتی ایزی بای کرده ایم تا بتوانیم این محصولات را با مناسب ترین قیمت و به آسان ترین شکل از ساحل نیلگون خلیج همیشه فارس به دست هموطنان مان در سراسر کشور برسانیم.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.